پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
استاندار خراسان رضوی از پردیس سلامت ثامن بازدید کرد

استاندار خراسان رضوی از پردیس سلامت ثامن بازدید کرد

- 1402/04/05

در ادامه سلسله بازدیدها از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و رفع موانع تولید، استاندار خراسان رضوی به همراه رئیس پارک علم و فناوری خراسان، معاون اقتصادی استاندار خراسان و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از پردیس سلامت ثامن بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان در این بازدید یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی را مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان، ابوالفضل چمندی معاون اقتصادی استاندار خراسان و امیررضا رجبی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی همراهی کردند.

بازدید از شرکت‌های داروسازی ثامن، لفاف خزر، آروم پاژ و سوبا فناور در دستور کار استاندار خراسان رضوی و هیئت همراه بود.

شرکت لفاف خزر در زمینه تولید کیسه‌های سرم فعالیت دارد، شرکت آروم پاژ درزمینه تولید لوله‌های آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی ارئه محصول انجام می‌دهد، شرکت سوبا فناور دیگر شرکت دانش‌بنیانی است که موفق شده دستگاه پرکن ساخت کشور ایتالیا را بومی سازی کرده و اکنون با توان جوانان نخبه و ارزشمند ایران اسلامی این محصول در کشور خودمان ساخته شده است.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.